Sí, yo soy del 93% que no colgará este mensaje en mi muro ni hará RT

 

Fet, soy un desalmado. No me importa el cáncer, el hambre, el racismo, las guerras, el sida. No me importa la desgracia ajena. No me afectan esos mensajes que me envían mis mejores amigos vía Whatsapp, vía mail o colgados en el muro de Facebook. Però… Sorpresa! No estoy solo. Parece ser que hay mucha gente como yo.

La estructura final de estos mensajes es siempre la misma:

  • En mail o Whatsapp: “…Te agradecería lo reenvies. La 93% no lo hará…”
  • En Facebook: “…Te agradecería lo compartas en tu muro. La 93% no lo hará…”
  • En Twitter: “… por favor RT…”

Pero vamos a ver: Si alguien no sabe escribir algo que nos llegue de verdad, ¿lo tiene que suplir con una amenaza? ¿Necesitan de verdad generar un sentimiento de culpa?

Mensajes-en-cadenaVerás, querido lector. Si por casualidad tenías previsto iniciar una campaña como esta, piensa en esto: Normalment CAUSAN RECHAZO, llegan a provocar el efecto contrario. Almenys en el meu i en moltes persones que conec. Suelo dejar de seguir a las personas que me piden que reenvíe o que haga RT a algún mensaje en cadena.

¿Me importa el cáncer?. Naturalment, por eso colaboro con la Asociación Española Contra el Cáncer desde hace 12 Anys. ¿Me importa el racismo? Naturalment, por eso soy voluntario en una fundación que lucha contra la exclusión social.

Si us plau, más hechos y menos palabrería. Estic d'acord amb de bon grat que un amic em enviï un missatge altruista, Tipus: Por 5 euros al mes Pedro podrá seguir sus estudios en Bolivia. Colabora”. Si quiero colaboraré, pero no acepto que me amenacentu serás de los que no lo difunde”.

Rompamos las cadenas, a la mierda las cadenas. Empezó en el correo electrónico y esta enfermedad ya ha aterrizado con fuerza en las redes sociales. Difunde un mensaje sólo si crees en él, si te da la gana y punto. No porque nadie te amenace.

Subscriu-te al blog

A més de rebre la notícia en el seu correu electrònic, Prengui el eBook:
COM TREBALLAR EL DAFO PERSONAL

Llibre amb volum SSDFO 2

Quant a mi Guillem Recolons

Convençut que tot deixa empremta, Jo ajudem a les empreses a connectar millor amb els seus stakeholders a través de programes de personal branding (gestió de marca personal) i Employee Advocacy (programes d'ambaixadors interns de marca).

Soymimarca Partner, Integra personal branding i el branding humà, També col·laboro amb Ponte en valor, Brandergizers, MoreThanLaw, Noema Consulting, AdQualis i Quifer Consultores.

Participo en diversos programes de l'IESE, ISDI i EAE, Graduats en xarxes socials de la UPF i UVIC, entre uns altres. Publicitat col·legiada, Màster en màrqueting. Estudiant de grau en Humanitats.

El meu ADN publicitari prové 20 anys en els organismes: Time/BBDO, J.W.T., Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma i TVLowCost entre altres.

Vols veure la meva xerrada de TEDx?

Visita el meu lloc web
Veure tots els meus missatges

1 pensar en "Sí, yo soy del 93% que no colgará este mensaje en mi muro ni hará RT

  1. Buen articulo Guillem.
    Lo que no llego a entender es que gente con un cierto nivel cultural caiga en estas bobadas.

    Resposta

Deixa el teu comentari

  Estic d'acord amb la política de privacitat

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable» Guillem Recolons argenter

Finalitat» gestió de dubtes i serveis al client

Legitimació» consentiment de l'interessat

Drets» tens dret a accedir, rectificar i suprimir dades, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional

Informació addicional» podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades personals a la meva pàgina web guillemrecolons.com